fredag 26. november 2010

Snart..

I dag har vi vaska ned det siste rommet i huset, rommet til Kasper.
Og han har vært så flink til å hjelpe til :) Julemusikk av Kurt Nilsen i bakgrunnen gav oss skikkelig
julestemning

 Det er så godt å være ferdig med den grundige vasken nå ja :) Kan ikke 
si jeg gleder meg til den hver jul ;)

 Her om dagen kjøpte jeg et lite juletre Kasper skulle få ha på rommet sitt, og
siden han var så flink til å hjelpe til å vaske fikk han sette det opp
allerede i dag. Veldig stolt og glad over å få ha sitt eget juletre på rommet sitt

Buster sitter å følger med på at det blir rent og ryddig på rommet sitt ;)


I morgen skal jeg ta helgevasken, også skal hele huset pyntes! 
Julen er den fineste og koseligste høytiden synes jeg!

I kveld er det julebord med barseljentene, det blir skikkelig kos! Gleder
meg til å treffe de uten at babyene er med også :)

Hvordan går det med julevasken og julepyntingen hos dere?

Ha en fiin fredag alle sammen :)

3 kommentarer:

  1. Så deilig og være ferdig med vasken, og så fint med god hjelp:)
    Er så koselig og la de være med på slike ting og, ungene elsker jo og få gjøre litt nytte ♥

    Her er jeg såvidt i gang med å rydde unna litt pynt som må vike nå når julepynten skal frem:) Og i morgen skal jeg og lillemor vaske hele huset... hun skal vaske alle gulvlister og tjener seg noen kroner:)

    Så blir det pynting i morgen kveld og deilig frokost med et lys tent på søndag - gleder oss masse!

    Ha en herlig helg!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Julevask, hva er det? Det har vi ikke tid til i dette huset, hehe.
    Flink Kasper er som er med på å vaske da:D

    Ha en flott advent

    Klem

    SvarSlett
  3. Cathrine: Julevask er ikke så moro nei, og jaggu ikke så lett å få tid til heller.. Greit å ha permisjon iallefall :)
    Ja han var overraskende flink, ikke hverdagskost for å si det sånn ;)
    Ha en fin advent du også :)

    Klem Wivi

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails