fredag 5. november 2010

Jeg er heldig :D

Her om dagen var jeg så heldig å få denne awarden, og det
fra hele to herlige damer. Da ble jeg jammen
overrasket og veldig glad :D

Regler for denne awarden er:

1. Takk den som du har mottatt den fra.
2. Kopier prismerket på bloggen din.
3. Fortell tre ting du liker å gjøre.
4. Send prisen videre til 5 mottakere du føler fortjener den.


De to snille damene er Marte med bloggen Hos Marte og Line med bloggen Har en drøm :)
Tuuusen takk dere vakre damer :D
Marte har en utrolig inspirerende blogg med lyse, delikate bilder. Man blir virkelig glad 
av å lese bloggen hennes :)
Line har også en veldig inspirerende blogg hvor jeg har hentet mange 
ideer fra, og hun har mange artige historer å fortelle! :) Begge er absolutt verdet besøk :)
Tre ting jeg liker og gjøre:
1. Være sammen med familien min!
2. Shoppe!
3. Hagearbeid!
Deretter sender jeg den videre til fem andre jenter med herligeblogger som absolutt fortjener 
en slik award!
Om du tar den, er opp til deg :)

Tusen takk igjen dere flotte damer!

Her er det x-factor og sofakos som gjelder resten av kvelden.
Ha en flott kveld alle sammen :)


2 kommentarer:

  1. Tusen takk for hyggelig hilsen,og ikke minst award..jeg skal ta å blogge om den iløpet av helgen.Tusen ♥ takk...og så kjekt at du la igjen et spor,så kan jeg få tatt en titt på bloggen din også:)

    SvarSlett
  2. Hei søte Wivi:-) Tusen hjertelig takk for koselig kommentar på bloggen min, og for awarden. Det betyr virkelig utrolig mye!! Føler meg beæret for at du ville gi den til akkurat meg. Som du skjønner så tar jeg den gjerne i mot, skal svare så godt jeg kan og gi den videre til noen som fortjener den.

    Kjempefin blogg du har forresten,og for noen vakre bilder du har tatt av sønnene dine. Hit kommer jeg snart på besøk igjen:-)

    Håper at du får en super helg sammen med familien.
    Klem Christine

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails