søndag 28. november 2010

Endelig advent ♥

Endelig er helgen her, helgen vi pynter til jul :) Utrolig for annerledes stemningen blir
med en gang man får opp julepynten :)
For meg er jula rød, og litt hvit.
Jeg har arvet så mye fin julepynt av min mamma etter at hun døde, så jeg klarer
ikke å la vær å bruke den


Et hjerte jeg lagde i fjor :)


 Prøvde oss på litt julekort fotografering i dag også, lettere sagt enn gjort å få
to barn til å se i kamera samtidig ;) Men noen av dem 
ble julekortemner :)

I dag tente vi det første lyset, jula er i gang :)



Nå lyser stjernen i stuevinduet i vintermørket, koselig! Julestemningen har kommet
for å bli ♥ 

Håper alle har en fin søndag

4 kommentarer:

  1. Så koooselig! Og så søte nisser, gleder meg til å få julekort:D

    Skjønner godt at du vil ha frem litt av den røde pynten ja <3

    Kos dere i kveld snupp, så må vi ha juleverksted og annen julekos snart!
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Så koselig hos deg!
    Og så herlig med julepynt med sjel, de etter din mamma er nok ekstra flotte ♥
    Herlige disse gutta dine, og jeg er sikker på at det ble mange fine bilder:)

    Ha en fortsatt herlig kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Så koselig d ble Wivi:) Hærlig me julepynt som har tradisjon og minna i sæ:) Kos dåkker videre d lille som e igjen av 1. søndag i advent. Klæm

    SvarSlett
  4. Her var det adventsstemning ja! :-)
    Så koselig!
    Klem fra Marit

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails