søndag 21. november 2010

Bildevegg og snart JUL♥

Jeg elsker bilder av ting vi har tatt selv og av barna våres! For en liten stund siden ordnet vi en liten bildevegg i gangen våres. En slags skrytevegg ;) Både av bilder av barna våres
og av ulike fine motiver fra naturen :) Mye fint man
kan ta bilde av der ute :) 
Jeg fikk også tak i verdens nydeligeste kanin for litt siden, skikkelig vinterkanin!
Såå søt!



 Litt roser på skjenken i helgen er alltid kos! :)


 Snart er det advent og jul, herreguuuud som jeg gleder meg!!!
Det er det vel ikke bare jeg som gjør her i huset!
Neste lørdag skal det vaskes og pyntes til jul, her pynter jeg alt første søndag i advent helgen. Er nesten helt ferdig med selve julevasken også, veldig godt!
Det er jo adventstiden som er mest kos og da synes jeg at det er da det skal være julepynta!
Dessuten vil jeg ha pynten oppe lenge, og ikke bare noen få uker ;)


Nå er det litt tv-titting og avslapping i sofaen, håper dere alle
har hatt en kjempefin helg!

4 kommentarer:

  1. Kjempefint med en slik bildevegg, flotte bilder!
    Her skal det og pyntes neste lørdag, så alt er klart til 1. søndag i advent:) Jeg kaster ut julen rett etter nyttårsaften, så da er det greit og begynne litt tidlig ♥
    Men først må det vaskes i kriker og kroker:)

    Ha en herlig, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. ... og du, den kaninen var nydelig ♥ Hvor er den kjøpt?

    Klem igjen:)

    SvarSlett
  3. Så fint det ble med bildeveggen! Herlig:D
    Enn at vi snart skal pynte til jul, dette har vi ventet på i flere måneder;) Blir kooos <3

    Hils guttene!

    Klemklem

    SvarSlett
  4. Line: Tusen takk! Jaa, så enig så enig!! :) Kaninen kjøpte jeg på en butikk på stjørdal som heter Mias interiør og klær.
    Vet desverre ikke hvor de har den andres steder i landet :)
    Ha en ny herlig uke du også!! :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails