torsdag 4. november 2010

Nib utfordring - Stue :)

 I november har Nib utfordringen stue og her er våres sofakrok :)
Vi har ikke spesielt stor stue, men sofakroken
brukes flitting, kanskje litt
for flittig noen ganger ;)




Gullungen elsker å ligge på sjeselongen å se på tv eller bare å slappe av 
på skinnet :)
Sofakroken vår blir brukt til det meste og alle i familien elsker den :)

Her er mitt bidrag til denne månedens utfordring og ønsker meg selv
Lykke til ;)

Ha en fin Torsdag alle sammen :)

4 kommentarer:

  1. Koselig sofakrok det ♥ Og jeg elsker bordet ditt, det ønsker jeg meg og:) Hvor er det kjøpt?
    Herlig bilde av sjefs-sofa-koser`n, tjihi:)

    Lykke til i utfordringen til NIB!

    Klem Line

    PS: Jeg har en award til deg inne hos meg:)

    SvarSlett
  2. Så koselig stue, og så herlige unger! Lykke til i utfordringen! Så flott blogg foressten!! Titter snart innom igjen :o) Klemmer, Marianne

    SvarSlett
  3. Så fint du har det - skjnner godt at den lille koser seg i den herlige sofaen :)
    Lykke til i konkurransen
    Kjersti

    SvarSlett
  4. Så koselig stue, og koselig blogg:-) Ønsker meg veldig det Liatorp-bordet jeg og, har vitrineskapet og skjenken.
    Lykke til i konkuransen og ha en fin fredag!

    Hilsen høstmamma:-)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails