torsdag 22. april 2010

Shoppingglede ;)

Endelig var bacheloren levert og da måtte jeg unne meg litt glede i hverdagen ;) Og hva gleder ikke en sjel mer enn å få handle litt? 



Ble et nytt lite sinkhus på meg og to nye kopper og en ny duk i greengate familien :) Fikk også noen nydelige roser av kjæresten i går

Nå skal jeg bare nyte noen få fridager før eksamenslesinga setter inn for fult! To store eksamener skal gjennomføres fram til 12 mai, etter det er jeg ferdig utdannet førskolelærer! Også kommer lilleprinsen i magen ut etter det, satser jeg på! En begivenhetstrik vår :) !!

 Snart har vi en liten sånn en i hus igjen, det blir stas ♥ 

Nå er det paradise som står for tur :) Ha en finfin kveld alle sammen!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med levert bacehelor oppgave:o)) Så deilig!!!
    Og så flink du har vært:))

    Nydelige ting du har kjøpt:) Greengate i mitt hjerte, hi hi.

    Enig, Theodor og Kasper er fine navn sammen:) Vi hadde Kasper på vår liste vi også, hi hi..
    Gleder meg til å se bilde av lille prinsen din:)

    Ønsker deg en kjempefin helg!

    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Hei på deg, shoppeglade Wivi:D
    Søøøøøte Kasperbabyen <3 Og herlige GreenGate-kopper!
    Nå er det på tide at du oppdaterer bloggen snart, jeg venter og venter;)
    Kleeem fra shoppeglade Marte!

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails