tirsdag 20. april 2010

Babyklær ♥

For en liten stund siden var jeg med på en giveaway hos http://www.joridkvam.com/ , Noe på hjertet, og da var jeg så heldig at jeg faktisk vant en av de flotte premiene hun hadde. Jeg vant et nydelig klassisk sett (bukse og jakke) i økologisk bomull fra http://www.4children.no . Fikk det i posten for en liten stund siden og det var bare så utrolig mykt og herlig! Gleder meg til å bruke det på lille prinsen som kommer snart ♥






Har også kjøpt endel nye klær selv til lille prinsen, det er jo sååå artig å handle klær til barna :) Her er to av settene jeg er mest fornøyd med :) Settet til venstre er fra Gant og settet til høyre er fra Absorba, begge er kjøpt hos Lille Martine på Byhaven i Trondheim :)

Gleder meg masse til å begynne å bruke disse nydelige klærne

Nå står siste finish av bacheloren for tur, skal bli så godt å bli ferdig med den i dag! Da er de bare å begynne på eksamenslesinga ;)

Ha en fin dag alle sammen :) 


5 kommentarer:

  1. Så herlige klær da! Gleder meg til å kose med babyen i Gantklær ja;) Kos deg videre med småplukket som gjenstår på bacheloren og vasking av babyting:D
    Klemmmm

    SvarSlett
  2. ååå, han kommer til å bli så søt!!
    Har absorbasettet jeg og til den ungen som kommer om noen år:)

    hilsen anonyme kristine!

    SvarSlett
  3. Nydelig klær:))) Snart er du tobarnsmor, det er stort:))

    Takk for gratulasjonen, og selv MASSE lykke til med bacheloroppgaven. Snart i mål! Du er kjempeflink!

    God klem Tonje

    SvarSlett
  4. Ja Kristine! Gleder meg stort til han kan bruke det! Det er jo såå fint! Bra du sikra deg det, sånn at du har klæra klare ;) Hihi!

    Har svart deg på din blogg jeg Tonje :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails