torsdag 1. april 2010

Hvor er sola??

Adressa meldte sol i dag, men da tror jeg ikke de har sett ut vinduet.. Det er gråe skyer så langt man kan se, i tilegg til at det regner.. Vi får satse på sol de neste dagene i steden! Jeg gleder meg ;)
Har iallefall fått gjort litt inne i steden, bla vaska vinduer. Det trengs etter vinteren.
Også har vi vært en tur på kafe :) Nå står ørreten å godgjør seg i ovnen mens guttaboysa er ute å sykler :)



Kasper på kafe med monstergenseren sin ;) En liten skummel tass med andre ord! Genseren er fra Hummel og er kjøpt på Lille martine på Byhaven :)

En liten søt Sia bil som har plass i bokhylla til Kasper og Kasper sin dør med bokstaver fra Levi, kjøpt på Kirsebærlunden i Trondheim :)



Legger ut et bilde av de vårlagede pynteputene mine som var fine å få på nå som det er påske, og snart vår :) Stoffet er kjøpt på Stoff og Stil. Påskeliljen som jeg kjøpte i går har allerede begynt å blomstre og fruktfatet er fylt opp med masse deilig frukt :) Deilig med påske og fri altså. Hele familien hjemme på en gang i mange dager er luksus :)

Håper dere andre har det koselig i påsken og nyter den, enten dere har sol eller regn :)

2 kommentarer:

  1. Søøøte Hummel-Kasper'n:) Koselig med nye påskeliljer og frukt da! Jeg må nok ta turen innom Plantasjen i morgen, for mine liljer har vokst seg langt ut av Green Gate-koppene:P
    Kos dere i kveld, med god middag! Vi må sy snart da;)
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Hihi, ja.. Han elsker den genseren ;) Ja liljene er koselige, synd de vokser såå fort. Skjer jo over natta ;) Kos deg på middagsbesøk marte! Ha en fin kveld.

    Påskeklem :)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails