tirsdag 27. april 2010

Hjemmelaget..

Nå midt i eksamenslesing og neser nedi bøker er det godt å avkoble med litt håndarbeid og husarbeid ;) I går sydde jeg nytt trekk på ammeputa jeg skal bruke når lille prinsen kommer. Greit å ha en som matcher putene når det er i hovedsak i sofaen den skal ligge :) Artig er det også når man lager noe selv, anbefales :D






Nå er kommoden til lille prinsen full av rene og nyvaskede klær så nå er det meste klappet og klart for at han kan melde sin ankomst 




Den store gutten våres har begynt å prøve på å sykle uten støttehjul også. Han er fast bestemt på å få det til i løpet av sommeren, men det var nok litt vanskeligere enn han hadde forestilt seg ;) Øvelse gjør mester! Han er en ordentlig storgutt altså, rart hvor fort de vokser!


Nå er det sofasløving og opplading til morgendagens leseøkt. Pedagogikk er et digert fag har jeg funnet ut.. Gleder meg til paradise straks, er alt for avhengig.. ;)

Ha en flott kveld alle sammen! :)

2 kommentarer:

  1. Herlig ammepute! Du har jammen blitt flink til å sy;)

    Godt at det meste til babyen er klart ja, gleeeder meg til han kommer:D

    Kos deg med Paradise og kalkunpølse! ;)
    Klemklem

    SvarSlett
  2. Du e litt av et koneemne skattis! :)Love ya! Finfin blogg.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails