søndag 12. september 2010

Marihøne flyfly

Nå som sommeren er over så er det litt av hvert som må inn i boder og i huset, bla denne marihønen. Denne skal få en liten "makeover" før den legges bort for vinteren. Den har bært preg av en regntung sommer så den skal få seg et nytt malingsstrøk sånn den er fin og lekker til neste vår :) Synes sånt som dette pynter så fint opp i blomsterbeddene :)


Herlige høstfarger preger trærne utenfor husveggen!


Her sitter jeg å koser meg med levende lys, tv-titting og SMASH! Det må være det beste godteriet som finnes, man blir jo skikkelig hekta ;)

Ha en riktig fin kveld alle sammen!!

4 kommentarer:

  1. For en nydelig marihøne, kjempesøt ♥
    Og jeg elsker Pip skålen din...

    Ha en fortsatt flott søndagskveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Tusen takk :) Ønsker deg en flott uke :)

    Klem Wivi

    SvarSlett
  3. Å, for en søt marihøne. Og smart å male den nå. Jeg hadde garantert pakket den vekk og tatt den frem like pjuskete til våren.. Ikke så koselig å finne frem pyntetingene da nei.

    SvarSlett
  4. Takk Cathrine :) Hehe, ja det er ofte det som skjer her også men i år tenkte jeg å være smart, så slipper jeg å gjøre det til våren ;)

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails