fredag 10. september 2010

Hjemmefotografering ♥

Hva skal man med Fame når man har seg selv, et speilreflekskamera, lammeskinn og en nydelig gutt? Det er så artig når man kan få til fine bilder selv, hjemme i sin egen stue, helt gratis :) Synes jo selv også at jeg har fått meg en fotogen liten gutt også, ekstra artig da ;)
Tok litt bilder (eller ganske mange faktisk ;)) av minstegutten i dag, og jeg må si meg ganske fornøyd med resultatet :)



Hva skjer a mamma?



Små barneføtter setter dype spor

Her i stua har freden senket seg for lengst, mannen har dratt på guttetur og storgutten har blitt med farmor på hytta. Bare meg og minigullet igjen. Rart, men også litt godt!
Herlig å endelig kunne tenne lys igjen også, elsker levende lys i en halvmørk stue på høst og vinterstid :)

Her er lillesnuppen og jeg på en høsttur med resten av familien :) Bæresela var en slager og skal definitivt brukes ofte denne gangen :)

Når det blir enda tidligere mørkt skal lysene i gangen også få bli brukt, gleder meg :)

Og disse herlige sinkhusene skal få gi lys fra seg igjen, ganske snart


Sommeren er definitivt på hell, desverre. Synes vi har fått litt lite sommer i år, selv om vi har hatt nydelige dager her i Trondheim den siste uka. Faktisk så blomstrer blomstene ute enda, ikke værst synes jeg. Jeg har klart å holde liv i dem i 3 mnd :D Imponerende ;) Men snart må de nok ofre seg for herlige lyngplanter som skal pynte opp utenfor til vinteren :) Det er jo koselig med mørke kvelder også, og det å kjenne lukten av snø og kulde i lufta er herlig, så det er ikke så værst med høst alikevel ;) Snart er det JUL, gleder meg veldig!!

Nå er det litt mere tv-titting og sofakos før jeg hopper til sengs sammen med lillegullet mitt :)
Ha en kjempefin fredagskveld alle sammen

3 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder, både av koseklumpen <3 og leiligheten:) Gleder meg til i morgen, og til høst og JUUUL! Vi må snart starte juleverksted, masse som skal lages;)

    Kos deg videre i sofakroken med Senkveld;) Snakkes på msn, hihi:)

    Stor kleeem!

    SvarSlett
  2. Herlige bilder ♥ Kjempefine... Du er flink!!
    Og det hørtes faktisk godt ut med en alenekveld med bare deg og minsten - nyt det:)

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Marte: Jaa, juleverksted med peiskos, kakao og symaskina gleder jeg meg veldig til :D Hurra!!

    Har en drøm: Tusen takk for det :) Jaa er godt selv om det også er litt stusselig.. Godt det bare er for en helg iallefall ;)

    Klem til dere begge.

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails