torsdag 21. april 2011

Påske ♥

 Nå er det jammen meg lenge siden jeg har blogga! Har liksom ikke helt hatt den store blogge-gnisten, men nå håper jeg den er tilbake ;)
Nå er det påske igjen gitt! En koselig høytid synes jeg, og det beste av alt, alle er hjemme og vi koser oss sammen :) Nå sover minstemann mens Pappan og Kasper er ute å skifter til sommerdekk.
Jeg har pusla litt inne og fått pynta til påske og våren, omsider ;)
Så delig det er med lyse fine farger innendørs igjen! Nå ser jeg frem til 
å kjøpe årets uteblomster også!










 Kasper er blitt en stolt eier av ny sykkel, mer stolt gutt skal man lete lenge etter tror jeg ;) Og lille Teodor har blitt så stor, tiden flyr avgårde! Om en mnd er han 1 ÅR!! Hjelp!!

Å gå med gåbilen er det artigste som finnes :)

Nå skal jeg ut å plukke gåsunger sånn at vi får hengt på alle eggene vi har, også skal vi kose 
oss med grillet ørret og masse deilig påskegodt!

Håper alle har og får en fin påske!

3 kommentarer:

  1. Endelig er du tilbake! :D Så koselig påskehus og så stooor Teodor er! Må møtes straks!

    Kos dere masse i kveld<3

    Stooor påskeklem fra oss:)

    SvarSlett
  2. Koselig med innlegg fra deg igjen:-) Fint påskepyntet hos deg.

    God påske:-)

    SvarSlett
  3. hei hei wivi
    Kom tilfeldig over bloggen din inne hos Nib, utrolig mange flotte bilder.
    Får legge meg til som følger av bloggen din og legge deg inn på min:)

    Hilsen Linda Andresen

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails