tirsdag 11. januar 2011

Litt nytt..

 På skjenken står det to nye hus som lyser opp stua våres! Lyshusene fra Bruka er 
utrolig lekre og delikate, og de pynter så fint opp en litt 
vintermørk stue :)



 Fra "nissen" i år fikk jeg også denne utrolig herlige Maileg kaninen!
Jørgen skjønte fint lite når jeg leste "Til Wivi, fra Nissen" Hihi ;)
Lite visste han om at nissen var meg selv før han så innholdet ;)


 Denne pynter opp sofaen i stua foreløpig, hvor den også blir
levende innimellom ;)



Nå har jeg akkurat vært ute å gått en intensiv tur sammen med naboen, for nå
skal "gravidflesket" endelig av ;) Er jo lov å håpe iallefall!
Litt Greys på tv nå, før senga venter!

Ha en deilig tirsdag alle sammen! 

      Wivi :)

3 kommentarer:

  1. Hei hei
    Ja disse husene er bare såå fine. Og så heldig du er som er har fått så fin maileg. Så flink du er som har vært ute og trimmet. Har planer om en tur på spenst i morgen jeg.

    ønsker deg en fin kveld
    hilsen fra anita s

    SvarSlett
  2. Hei

    For en fin blogg du har. Legger den i lista mi :)
    Nydelige bruka-hus og Mailegjente.
    Likte godt klokka i innlegget under. Et godt tips!

    SvarSlett
  3. De er så flotte de husene ♥
    Og Mailegen er skjønn... gøy med pakke fra Nissen, han er utrolig flink til og finne ting vi ønsker oss, hihi...

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails