tirsdag 21. desember 2010

Årets julekort 2010

Julekortet fra oss i år ser slik ut! Her er det selvfølgelig barna som
pryder kortet jeg har laget. Må jo skryte litt 
av barna våres til familie og venner ;)
Til dere som ikke har fått julekort av oss i posten, her er et til dere via skjermen :)


 Lettere sagt enn gjort å ta bilder av gutta sammen, og jeg har
definitivt lært hva jeg skal gjøre annerledes til neste år ;)

 Nå nærmer den store dagen seg, og vi er i skikkelig julestemning!
Her har vi masse snø og hele 18 minus grader! Litt
i kaldeste laget men det er bedre enn regn og pluss grader!!

Her mangles den store julehandelen, og den skal tas i morgen
når mannen i huset er ferdig på jobb :)

Nå skal det tørkes støv, vaskes bad og juletreet skal få komme inn i varmen. I morgen skal
det pyntes og gulvene skal vaskes! Gleder meg til alt er klart!! :)

Ønsker dere alle en koselig førjulstid :)

3 kommentarer:

  1. God kveld!
    Koselig julekort, er så fine disse gutta dine ♥
    Her skal og gulvene og badet vaskes i morgen, så juletreet kan finne sin plass i stua, vi gleder oss alle sammen;)

    Nyt førjulsdagene;)

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Koselig julekort med søte barn:)

    Ha en fin førjulstid. Gleder meg til alt er klart jeg og, er heldigvis i rute;)

    Høstmamma

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails