fredag 8. oktober 2010

Vakker natur ♥

Det slår meg stadig hvor flott natur vi har her i Norge! 
Jeg synes vi er utrolig heldige som 
får bo i et så fint land :)
Elsker å tusle rundt i skogen og på landeveier, og oppdage 
ting jeg ikke visste fantes akkurat 
rett uten for veien vi går på.
Og i tilegg er høsten en utrolig vakker årstid! :)

Koselig å rusle tur med familien på slike veier

 Sol som trenger seg igjennom noen trær, vakkert!

Lurer på hva dette en gang var for lenge siden.. 
Spennende å oppdage sånt på tur,
og både store og små undrer seg :)



Nå står lysene å brenner, Tv 2 
står på
og godiset er i skåla (enn så lenge ;))

Ha en fin fredag alle sammen :)

4 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!
    Finnes ikke vakrere enn en flott høstdag ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så fine bilder! Herlig ute i høstlufta ja, og enda bedre inne;)

    Gleder meg til du kommer:D

    Klemkleeem

    SvarSlett
  3. Vakre bilder! nå fikk jeg skikkelig lyst til å gå ut på tur:o)

    Ønsker dere ei riktig god helg!:o)

    SvarSlett
  4. Silje og Line: Tusen takk :) Høst er koselig ja!!

    Fortsatt god helg til dere også!

    Klem Wivi

    SvarSlett

Related Posts with Thumbnails